Ақмола облысы Білім басқармасының Аршалы ауданы бойынша білім бөлімінің Арнасай ауылының жалпы білім беретін мектебі "КММ"
КГУ "Общеобразовательная школа села Арнасай отдела образования по Аршалынскому району управления образования Акмолинской области"

СоцСети

                

 https://www.facebook.com/       https://www.instagram.com/p/CAcllZqDvZl/?igshid=zcwy0hszmfoc

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Мотивацияны зерттеуге арналған сауалнама

/public/files/2020/6/12/120620_164221_psiholog-sayt.docx

Мотивацияны зерттеуге арналған сауалнама
Нұсқаулық. Неге сіз жалпы үйренесіз? Ең маңыздысы – бірінші орынға ең маңыздысы-екінші орынға қою және барлық ұсынылған пікірлерді айтыңыз. Сен қалайтыныңды қосып, оған белгілі бір дәрежені бере аласың. Дәрежелер қайталанбауы керек (яғни екі бірдей орын болмауы керек).

(дәрежесі)

____ Бұл менің борышым.

____ Сауатты болғым келеді .

____ Пайдалы азамат болғым келеді .

____ Өз класты шығарғым келмейді.

____ Ақылды және білімді болғым келеді.

____ Толық және терең білімге қол жеткізгім келеді.

____ Өз бетінше жұмыс істеуді үйренгім келеді.

____ Барлығы оқиды, мен де оқимын.

____ Ата-аналар мәжбүрлейді.

____ Жақсы баға алған ұнайды.

____ Мұғалімді мақтауға.

____ Жолдастар менімен дос болу үшін.

____ Ақыл-ой өрісін кеңейту үшін.

____ Сынып жетекшісі мәжбүр етеді.

____ Оқығым келеді.

____ Басқа нәрсе ________________________________________

 

Мектеп мотивациясы деңгейінің диагностикасы (н. Г. Лусканова бойынша))

Оқушылардың мектеп уәждемесінің деңгейін бағалау тәсілі рационализаторлық ұсыныс ретінде балалар мен жасөспірімдер гигиенасы ғылыми-зерттеу институтының техникалық кеңесімен бекітілген (Н. Г. Лусканова, 07.06.1985 ж. № 138 ұсыныс).

"Мектеп мотивациясы деңгейін бағалау" сауалнамасы баланы жеке тексеру кезінде пайдаланылуы мүмкін, сондай-ақ топтық диагностика үшін қолданылуы мүмкін. Бұл ретте ұсынудың екі нұсқасы рұқсат етіледі:

Сұрақтарды экспериментатор дауыстап оқиды, жауаптардың нұсқалары ұсынылады, ал балалар оларға сәйкес келетін жауаптарды жазулары тиіс.
Анкеталар басылған түрде барлық оқушыларға таратылады және эксперимент олардың барлық жауаптарын атап өтуді сұрайды.
Әрбір опцияның артықшылықтары мен кемшіліктері бар. Бірінші нұсқада өтірік факторы жоғары, өйткені балалар өз алдына сұрақ қоятын ересек адамды көреді. Ұсыныстың екінші нұсқасы шынайы жауаптар алуға мүмкіндік береді, бірақ мұндай әдіс бірінші сыныпта қиын, өйткені балалар әлі нашар оқиды.
Сауалнама қайтадан сұрақтарға жауап береді, бұл мектеп мотивациясының динамикасын бағалауға мүмкіндік береді. Мотивация деңгейінің төмендеуі баланың мектептік дезадаптация критерийі бола алады, ал оның артуы – оқыту мен дамытудағы оң динамика.

Жаңартылған күні: 12.06.2020 16:40
Құрылған күні: 12.06.2020 16:42

Текст